fredag 4 augusti 2023

Sova som ett barn

 Sova som ett barn

Efter att ha varit vaken i närmare 40 timmar nu känner jag att jag kommer sova som ett barn inatt, klockan är bara tolv och jag sneglar redan mot sängen. Chansen är ganska god att jag kommer skriva klart detta imorgon, för jag är för trött för att formulera mig. I helgen ska jag tydligen på barnkalas. Ett Dinosauriekalas till och med. Jag var inte på det klara med exakt vad det förväntades av mig, men jag kollade upp dinosauriekalas på google och vips blev jag lugnad. Ingen jäkla maskerad. Ungen gillar dinosaurier, det är allt. Utan att veta så tar jag en chansning och säger att det är en kille som fyller år. Vad tror ni?

Om det var maskerad

Om ungen hade haft maskerad och jag hade varit tvungen att klä ut mig hade jag gått som BOB. Sista maskeraden den killen har.

Världens bästa present för ett dinosauriekalas

Jag tror jag har hittat den bästa födelsedagspresenten någonsin till ett barn av oklart kön som gillar dinosaurier. Och en smula högaktuellt på fler sätt en ett, men vi nöjer oss med förra veckans premiär av Barbie. Så vad blir då en bättre present än Palenteolog Barbia till hen som fyller år?

Barbie är för alla


Barbiedockan togs fram som en leksak för flickor, och det får man nog säga att den alltjämt kan anses vara även om Barbie och Ken nu kommer i så många varianter att någon docka borde passa även killarna. En. Palenteologen. 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något att göra

 Vill göra något kul Idag vill jag göra något roligt. Vad som helst som bryter vardagen litegrann. Jag vet knappt vad det är flr dag idag e...